נדל"ן בקפריסין להשקעה

נדל"ן בקפריסין להשקעה במחיר של חניה בתל אביב! החל מ-199,000 ש"חכולל לווי משרד עורכי דין מקומי וישראלי. דירות ווילות במחירי רצפה.

ARRIS-BLACK2

וילות ודירות יוקרתיות בקפריסין במחיר של חניה בתל אביב!

החל מ-120,000€ כולל לווי משרד עורכי דין מקומי וישראלי

השאירו את הפרטים עלמנת לשמוע יותר על ההשקעה הכי שווה ובטוחה היום בשוק...

אתר הזה נבנה על ידי Number One Creative

למה קפריסין זאת ההשקעה מועדפת עבור ישראלים רבים?

בשנים האחרונות, עוד ועוד ישראלים נחשפים לאפשרויות ההשקעה המעניינות שקפריסין מציעה בתחום הנדל”ן.
הצמיחה הכלכלית המרשימה, היציבות הפוליטית, החיבור לאיחוד האירופי ולא פחות חשוב הקרבה הגאוגרפית לישראל, הופכים את קפריסין ליעד אטרקטיבי למגוון רחב של השקעות.
אם זאת, מי שמחפש כסף מהיר או התעשרות קלה, יצטרך כנראה לפנות לאפיקים אחרים.

משברים גדולים פקדו את האי עד היום. הראשון ב- 1974 בפלישת טורקיה לחלקה הצפוני של האי, חלק שנשאר בידיים טורקיות עד היום. משבר שני גדול פקד ב 2013 – 2012, כאשר כלכלת קפריסין קרסה בעקבות מינוף יתר של חברות נדל”ן מקומיות, קריסת הכלכלה היוונית והורדת הדירוג של האג”ח הממשלתי. לאחר תכנית הצלה קשוחה של האיחוד האירופאי, קפריסין החלה בתהליך התאוששות מואץ, שכבר מ 2015 החל להניב תוצאות: עלייה משמעותית ב – GDP, ירידה חדה בשיעור האבטלה, עליה בדירוג האשראי וגידול חד בהשקעות חוץ.

קבלת תושבות קפריסאית אפשרית לישראלים מעל גיל 25 וללא עבר פלילי אשר רוכשים נכס בקפריסין בעלות מינימלית של €300,000. התושבות רלוונטית גם לבן/ת זוג וילדיהם הקטינים ואין הכרח לגור בפועל על האי.
קבלת אזרחות קפריסאית/אירופאית- אפשרות זאת פתוחה לישראלים עבור השקעה של €500,000 ומעלה בבתים להשקעה בקפריסין ועוד לפחות כ-1.5 מיליון אירו בהשקעות נוספות אותן אפשר למכור לאחר 3 שנים.